הגעת לארכיון החומרים החינוכיים של האגודה לזכויות האזרח.
לאתר הסדנא החדש לחצו כאן >>

הזדמנות לחינוך לפעולה אקטיבית

פורסם בתאריך 24 בנובמבר 2010
לקראת יום זכויות האדם הבינלאומי, האגודה מזמינה מחנכות/ים ומדריכות/ים להשתמש במערכי שיעור ובהפעלות בנושא אקטיביזם והזכות להשתתפות פוליטית, ולהשתתף עם התלמידים/ות או החניכים/ות במצעד זכויות האדם

מחנכות ומחנכים יקרים,

יום זכויות האדם הבינלאומי שחל מדי שנה ב-10/12 הוא הזדמנות מצוינת להניע את התלמידים והנוער איתם אנו עובדים לפעולה אקטיבית. ניתן לציין יום זה על ידי שיעור מיוחד, פעילות חברתית או דיון מונחה באחת מהסוגיות העכשוויות הנוגעות לזכויות האדם ולמאבק על מימושן.

בקישורים הבאים תוכלו למצוא מערכי שיעור והפעלות בנושא אקטיביזם:

בנוסף לכך הינכם מוזמנים לעשות שימוש במערך החדש בנושא "הזכות להשתתפות פוליטית" שנכתב על ידי מחלקת החינוך של האגודה לזכויות האזרח בשיתוף עם אנשי המטה לחינוך אזרחי (קרמניצר) במשרד החינוך. המערך מבוסס על כרזה מקורית הניתנת לצפייה כאן. כל המעוניינות/ים לקבל את הכרזה המודפסת בפורמט לתלייה מתבקשות/ים לפנות אל יונתן יקיר במייל yonatan@acri.org.il.

צועדים למען זכויות האדם

כמו כן הינכם מוזמנים לצעוד עימנו, ואף להציע לתלמידיכם וחניכיכם להצטרף למחנכים ותלמידים רבים שכבר לוקחים חלק במצעד. מצעד זכויות האדם יתקיים בתל-אביב ביום שישי בצהריים, 10/12/2010. האירוע אינו מפלגתי או פוליטי, ושותפים בו ארגונים חברתיים וארגוני זכויות אדם רבים, כמו גם הקהל הרחב. לפרטים נוספים הינכם מוזמנים ללחוץ כאן על התמונה, או להיכנס לאירוע המצעד בפייסבוק .

אנו מקווים שהחומרים החינוכיים המוצעים ישרתו אתכם היטב, ומקווים לפגוש אתכם במצעד!

10 דקות על ההיסטוריה של זכויות האדם בעולם:

לשיתוף והדפסה:
  • Print
  • Facebook
  • Twitter
  • email

תגיות:, ,

קטגוריות: מערכי פעילות,שעת אקטואליה

הוספת תגובה

עליך להיות מחובר למערכת כדי להגיב.