הגעת לארכיון החומרים החינוכיים של האגודה לזכויות האזרח.
לאתר הסדנא החדש לחצו כאן >>

מפגשי פורום חינוך לזכויות אדם – הצטרפו אלינו!

פורסם בתאריך 25 בפברואר 2020

פורום חינוך לזכויות אדם מהווה בית למורות ומורים המאמינים בחינוך ככלי לשינוי חברתי, בחינוך לזכויות אדם, לדמוקרטיה ולמאבק בגזענות. הפורום נועד לספק עבור אנשי ונשות חינוך מרחב למידה, הכשרה ושיתוף, כמו גם כלים מעשיים לאקטיביזם חינוכי והעשרה מקצועית בנושאי זכויות אדם ופדגוגיה ביקורתית.
לאחרונה אנו פועלים להקמת קהילות מורים/ות מקומיות באזורים שונים ברחבי הארץ, כפלטפורמה למפגשים משותפים ולקידום מטרות אלה, בליווי ותמיכה מקצועית של מחלקת החינוך באגודה. במסגרת זו, אנו מזמינים אתכן/ם להשתתף במפגשים הקרובים העוסקים בזכויות אדם, חינוך ומה שביניהם:

מה הקשר בין משבר האקלים לדמוקרטיה ולצדק? ומה הקשר ביניהם לחינוך? מוזמנים/ות למפגש של פורום חינוך לזכויות אדם עם ד"ר ליה אטינגר, מנהלת אקדמית במרכז השל לקיימות, שתענה על שאלות אלו ועל שאלות נוספות. המפגש יתקיים ביום חמישי 5.3 בשעה 20:00, בית הספר לאמנויות בגן הפעמון, רחוב יצחק אלחנן 4 ירושלים. להרשמה לחצו כאן.

חושבים/ות שחשוב לדבר עם תלמידים ותלמידות על נושאים אקטואליים? מתלבטים/ות האם להגיד את דעתכם/ן הפוליטית בכיתה? ואם כבר להגיד – איך ומה להגיד? מוזמנים/ות למפגש של פורום חינוך לזכויות אדם עם עו"ד עודד פלר מהאגודה לזכויות האזרח, שידבר על מה מותר ומה אסור למורה להגיד בכיתה, בחדר המורים, בדף הפייסבוק בפרטי ועוד. המפגש יתקיים ביום שני 16.3 בשעה 20:00, בית הספר גבעול, מבצע עזרא 7 חדרה. יש להירשם מראש בקישור כאן.

מפגשים נוספים ביישובים שונים ברחבי הארץ יתקיימו בהמשך – המשיכו לעקוב!
מוזמנות/ים להצטרף אלינו:
– להצטרפות לקבוצת הוואטסאפ של פורום חינוך לזכויות אדם לחצו כאן.
– להצטרפות לקבוצת הפייסבוק של הפורום לחצו כאן.
– לפרטים נוספים: ליטל 052-4575605

 

לשיתוף והדפסה:
  • Print
  • Facebook
  • Twitter
  • email

תגיות:,

קטגוריות: אירועים

אפשרות התגובות חסומה.