הגעת לארכיון החומרים החינוכיים של האגודה לזכויות האזרח.
לאתר הסדנא החדש לחצו כאן >>

חינוך לזכויות אדם בימי קורונה I חומרים ללמידה מרחוק

פורסם בתאריך 25 במרץ 2020

מורות ומורים, נשות ואנשי חינוך יקרים,

כמעט שבועיים חלפו מאז נסגרו שערי הגנים ובתי הספר, ונראה כי המצב החדש, שמערכת החינוך בישראל מעולם לא התנסתה בו עד היום, יימשך עוד זמן רב. בימים שעברו למדו מוסדות החינוך וצוותי ההוראה להתמודד עם האתגרים הרבים הכרוכים במעבר ללמידה מרחוק, תוך ניסיון לשמר את הקשר האישי עם התלמידים והתלמידות ולתת מענה להמשך שגרת לימודים. כל זאת, במצב של חוסר ודאות גדול לגבי העתיד לבוא והתמודדות עם שעת משבר ממשי הנוגע לא רק לתחום החינוכי אלא לכל היבטי החיים.

בימים אלה עומדת האגודה לזכויות האזרח על משמר זכויות האדם והדמוקרטיה ביתר שאת, לצד מתן מידע וסיוע לקבוצות הנפגעות מהמשבר. כחלק בלתי נפרד ממאמץ זה, גם אנחנו במחלקת החינוך של האגודה פועלות להמשיך ולקדם חינוך לזכויות אדם ולדמוקרטיה גם בימי קורונה, וזאת בהתאמה לתנאים המערכתיים והחינוכיים החדשים שנוצרו.

במסגרת זו, נציע בכל שבוע מערכי שיעור העוסקים בנושאים אלה, החשובים תמיד ובפרט בתקופת חירום כמו זו שאנו נמצאים בה כעת.

מערך שיעור בנושא: משבר הקורונה והפגיעה בזכויות עובדים

מערך שיעור בנושא: משבר הקורונה והפגיעה בזכויות אזרחיות

 

אנו מזמינות נשות ואנשי חינוך לשתף אותנו בפעילויות חינוכיות ובחומרי למידה העוסקים בנושאים של זכויות אדם, גזענות ודמוקרטיה בזמן קורונה, כדי שנוכל להפיצם (כמובן עם קרדיט מתאים) לכמה שיותר מורות ומורים שיוכלו לעשות בהם שימוש ללמידה מרחוק (או גם לזמנים וצרכים אחרים). אנא פנו למסי: mesi@acri.org.il.

 

בברכה ובהוקרה עמוקה על פועלכם/ן בימים טרופים אלה,

צוות מחלקת חינוך.

לשיתוף והדפסה:
  • Print
  • Facebook
  • Twitter
  • email

תגיות:, ,

קטגוריות: מערכי פעילות

אפשרות התגובות חסומה.