הגעת לארכיון החומרים החינוכיים של האגודה לזכויות האזרח.
לאתר הסדנא החדש לחצו כאן >>

האחד במאי בכיתה

פורסם בתאריך 1 במאי 2016

ניוזלטר לכבוד האחד במאי 2016: סיפורי התארגנויות של אנשי חינוך, מערך שיעור מיוחד וחומרי רקע

חברות, חברים!

החודשים מאי ואפריל הם חודשים מיוחדים בשנת הלימודים. החופשים, החגים והמועדים משבשים את השגרה ובאופק כבר אפשר לראות את סיום שנת הלימודים והחופש הגדול.

דווקא בגלל זה, חשבנו שנכון להציע זרקור על מועד שלעיתים נדחק קצת לשוליים – האחד במאי.

1may

האחד במאי, אשר השנה משתלב במועד של חזרה ללימודים מחופשת הפסח הוא הזדמנות מצוינת לפתח עם תלמידנו שיחה על זכויותיהם כנוער עובד ולהתחיל להתכונן למציאות במהלך חופשת הקיץ. לא פחות חשוב, האחד במאי הוא הזדמנות עבורנו, כמורות וכמורים, לעסוק באלמנט האיגוד מקצועי של עבודתנו.

מוצע לפניכם מערך שיעור שהאיגוד המקצועי לילדים, נוער וצעירים-הסתדרות הנוער העובד והלומד , נתן לנו במיוחד לכבד הניוזלטר הזה! מקווים שתמצאו בו שימוש!

ארגון העובדים – כוח לעובדים, הפיק לכבוד הניוזלטר שלנו פרויקט מרגש – התארגנויות של עובדות במערכת החינוך. מוזמנים/ות לקרוא ולקבל השראה.
קישור מעניין נוסף הוא למאמר "להיות אדם אוהב אדם" – שכתב מנהל מחלקת החינוך של האגודה לזכויות האזרח, שרף חסאן, ופורסם בירחון "קשר עין", הירחון  של ארגון המורים – איגוד העובדים של מורי החינוך העל יסודי.
בדומה לניוזלטר זה, אשר מחבר בין האחד במאי לפעילות החינוכית בשטח, אנו מציעים מבחר תכניות המבקשות לשלב את נושא זכויות האדם בחיי בית הספר ובמקצועות הלימוד השונים, החל מהשתלמויות חדרי מורות/ים וכלה בייעוץ וליווי פרויקטים להטמעת זכויות אדם באקלים הבית ספרי. ההכשרות נעשות במגוון כלים חינוכיים. אנחנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר לפרטים נוספים.

לשיתוף והדפסה:
  • Print
  • Facebook
  • Twitter
  • email

קטגוריות: חומרי רקע,מועדי זכויות אדם

אפשרות התגובות חסומה.