הגעת לארכיון החומרים החינוכיים של האגודה לזכויות האזרח.
לאתר הסדנא החדש לחצו כאן >>

היום הבינ"ל נגד גזענות 2014- מדריך פעילויות וחומרים של מחלקת חינוך

פורסם בתאריך 26 בפברואר 2014
cc by - Joe Loong

cc by – Joe Loong

א/נשי חינוך יקרות ויקרים,

 לקראת היום הבינ"ל למאבק בגזענות, החל ב- 21/3, מחלקת החינוך באגודה לזכויות האזרח שמחה לפרוש בפניך מגוון פעילויות העוסקות בהתמודדות חינוכית עם גזענות:

– ערכה חינוכית לציון היום הבינ"ל: "התמודדות עם גזענות- מהלכה למעשה": הערכה מעניקה כלים פדגוגיים להתמודדות עם גזענות עבור כל איש/ת חינוך, בכל תחום דעת ובכל שכבת גיל, ומתבססת על תפיסת הדידקטיקה ההתנהגותית שפיתח היועץ הפדגוגי של מחלקת החינוך, מרסלו וקסלר. במדור חינוך נגד גזענות באתר הסדנא של מחלקת החינוך תמצאו מגוון רחב של חומרים חינוכיים העוסקים בנושא.

– קמפיין ניו מדיה "גזענות- לא בבית ספרנו": שיתוף פעולה של ארגוני זכויות אדם ושינוי חברתי הפונה לאנשי חינוך ונועד להעלאת מודעות לחשיבות החינוך נגד גזענות והטמעתו במערכת החינוך.

– כנס לציון היום הבינ"ל: בשיתוף המטה לחינוך אזרחי במשרד החינוך, האגודה לזכויות האזרח ומכללת סמינר הקיבוצים: בתכנית הכנס הייחודי, שייערך ב- 18/3 בקמפוס צפון של סמינר הקיבוצים: דיבייט סטודנטים/ת, הרצאה של מרסלו וקסלר ותיאטרון פלייבק- הכול בנושא גזענות בבתי הספר: מקרי בוחן ודרכים להתמודדות. מהרו להירשם לכנס.

כנס "יהודים וערבים במרחב שבין הים לירדן": כנס בחסות מכללת סמינר הקיבוצים בשיתוף האגודה לזכויות האזרח. ב- 6/4, יעצור סמינר הקיבוצים את שגרת השיעורים, ויהפוך למוקד בו ייערכו עשרות פעילויות ייחודיות בנושאים מגוונים בהקשר של יחסי ערבים ויהודים. בכנס ישתתפו אלפי סטודנטים/ות יהודים וערבים מסמינר הקיבוצים, מכללת אל- קסאמי (המצאת באום אל פאחם) והמכללה האקדמית הערבית לחינוך בישראל (הנמצאת בחיפה).

נזכיר ונדגיש כי חינוך אפקטיבי נגד גזענות דורש עבודת רוחב ועומק, לאורך השנה. לשם כך מחלקת החינוך מקיימת סדנאות והשתלמויות ארוכות טווח לחדרי מורים וצוותים חינוכיים בנושא התמודדות עם גזענות- כלים פדגוגיים. הזמינו אותנו לפגישה במוסד החינוכי שלכם/ן ונפרוש בפניכם/ן את תכנית ההשתלמות- אנו כבר עם הפנים לשנה"ל הבאה !

נא הפיצו בקרב נשות ואנשי חינוך נוספים והירשמו לקבלת עדכונים חינוכיים באתר מחלקת החינוך- "הסדנא"

ונתראה בפעילויות הקרובות של מחלקת החינוך באגודה !

יונתן יקיר- רכז חינוך פורמאלי: Yonatan@acri.org.il

מסי אייצק- רכזת חינוך בלתי פורמאלי: mesi@acri.org.il

לשיתוף והדפסה:
  • Print
  • Facebook
  • Twitter
  • email

תגיות:, , ,

קטגוריות: אירועים ופעילויות

אפשרות התגובות חסומה.